lördag 31 december 2011

Lördag

Sista dagen på 2011. Jag hoppas på ett bättre 2012. Detta året har varit både bra och dåligt det har varit väldigt mkt motgångar så jag hoppas på att 2012 får medgångar. Jag har varit glad och ledsen men mest ledsen tror jag. Killar och vänner som sviker en och hugger än i ryggen osv. Man försöker alltid göra sitt bästa men det räcker inte alltid till.
Det enda som jag har som nyårs löfte är att 2012 ska bli bättre än vad 2011 har varit. Jag ska få nya vänner en pojkvän sälja Burnit och flytta hemifrån. Jag har mycket krav men jag ska lyckas. Vad är erat nyårs löfte? Har ni något som ni ska tönka på 2012?
Jag fyller även 18år och då ska jag ta körtkort det är också en viktig sak för mej. Att klara provet och uppkörningen på första! Jag hoppas att ni får ett riktigt gott nytt år! Älskar er underbara läsare puss





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar