tisdag 20 december 2011

Tisdag

Skolan idag super kul! NOOT
Blev en sväng förbi stan med och träffa Josefin så köpte vi en pjyamas till mej och julklapp till kusin Sanna för hon köpte till mej. Sedan fika med Joss och Emma Eriksson satt och snacka massa skit som vanligt det är alltid lika kul. Mötte sedan Emmie så tog vi bussen ut till Bergvik hon skulle möta sin foster mamma och jag skulle möta Philip och hans kompis Anders gick och hälsa på mammsen på salongen å så med. Trevlig
Sedan sprang jag med dom i affärer och sedan körde dom hem mej så jag slapp och gå i snö ovändret.
Sedan så skulle Nisse har kört ut mej till stallet med då hörde Sanna av sej så jag fick åka med henne.
Först så åkte vi till stallet och gjorde i ordning åt min älskling sedan så åkte vi och handlade på Välsviken i typ 1 timme för att Sanna skulle kolla på ALLT och vri och vända på alla varor innan hon kunde bestämma vilken hon skulle ha det var skit kul å gå runt där med henne :p sedan luktade vi på ALLA yes diskmedel och shit hahah as kul. Nu blir det natta för min del pussarh







over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar