fredag 23 december 2011

Fredag

Dagen före jul afton det är sjukt. Det känns verkligen inte som om det är jul afton i morgon ingen jul stämning alls ingen snö ingenting och det var en 8+ förut ute.
Gick upp och gjorde mej ordning runt kl 2 och så åkte jag ut till Burnit, gjorde i ordning åt honom sen gick jag ut och gick med honom i 1 timme för varje minut som gick så blev han bara piggare och piggare knäpp ponny :) Efter 2 timmar i stallet så kom Valter och prata med mej en sväng sedan drog han men ringde 5 minuter efter han hade drage och så fråga han om jag ville med till bergvik för han skulle till systemet så åkte med han dit så gick jag in till mamma på salongen och så tog vi en kopp kaffe och satt och prata en stund. Sedan drog han hem och skulle städa och tvätta så var jag kvar och jobbade till kl 9 det gick super bra faktiskt fick in en hel del pengar och det behövs verkligen! Sedan drog jag och mamma hem och då hade Larsa gjort middag hemma as mysig och super gott var det. Efter måltiden så färgade jag håret rött det blev rödbrunt super snyggt faktiskt (yy) Nej nu ska ja se en film och sova! Pussarh





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar