söndag 18 december 2011

Söndag

Vaknade runt 1 som vanligt. Valter ringde och väckte mej så gick upp och gjorde mej ordning så kom Josefin ner till mej så gjorde ja klart sminket och det så åkte vi med mamma ner till stan en lite sväng.
Sedan så kom Valter och hämtade oss vid Mc så åkte vi ut till bergvik till salongen, satt där ca 1 timme sedan fick jag för mej att jag ville klippa honom och han gick med på det. Men det slutade med att Helena fick göra det för jag va så närvös, så jag skötte telefon och kassan ist. Sedan så åkte vi hem Valter och Larsa satt och prata bygg hela tiden haha :P var kul och höra på och jag och Josefin satt i ett annat hörn.
Sedan åkte vi med han in till stan var där 1 timme och sedan tog jag bussen hem och tog en promenad med Hampus alltid lika roligt att få träffa min älskade granne!







over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar