torsdag 8 december 2011

Torsdag

Tycker denna vecka har gått väldigt fort faktiskt. Varit i skolan 2 hela dagar och i morgon har vi ledigt riktigt skönt och snart är det till och med jullov inte många dagar kvar i skolan.
Gjort inte så mycket i skolan idag lärda oss olika flätor och tekniker det var inte så jätte roligt eftersom jag då inte har så mycket tålamod om något skulle gå fel och då rasar det för mej direkt och då har jag tappar lusten helt, men till slut gick det en liten stund. Har även sänkt min frånvaro från 38% till 19,7% så fortsätter jag komma till skolan och va där hela dagen så kommer jag få mitt studie bidrag och det behöver jag verkligen få in denna månad eftersom jag inte får några pengar hemma och få jobba och tjäna mina egna. Det tycker jag mina föräldrar gör helt rätt i för tänk när jag får jobb osv så måste jag kunna försörja mej själv det är bäst att jag lär mej nu.

Gjorde inte direkt nått speciellt efter skolan träffade massa folk och sedan åt jag och Josefin mat på backfickan i mitt i city sedan så gick jag runt och shoppade lite sedan drog vi till Färjestad RK och tittade när Fanny red lektion och så träffade jag goa Paulina som jag inte sett på as länge, sedan drog Fanny och Josefin hem så jag åkte en liten bit med Paulina och hennes pappa till LLA där mötte jag mamma och så åkte vi hem. Nu har jag tänkt mej och dra på en film men vet inte vilken ännu..
Ska även länka en as feeeet låt till er som jag tycker ni ska lyssna på.

http://www.youtube.com/watch?v=H-0OuRVCAK8&ob=av2e


utbakad fläta
Hittade ingen bra på inbakad.







over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar