lördag 24 december 2011

Lördag

24 december för oss är inte bara julafton utan min låtsas pappa fyller även år haha tycker så synd om honom men han tycker nog minst lika synd om sej själv.
Valter kom hit strax efter kl 11 så gav jag han en julklapp så satt jag mamma han och larsa och snackade ett tag sedan så åkte jag med honom ut till Burnit han ska ju också få några julklappar såklart! Så var där ute en stund och grejade hela familjen karlsson + Valter var med ut å klappa på ponny bus riktigt mys var det.
Sedan så åkte jag mamma och larsa till Larsas mamma och pappa på Råtorp och firade jul, kalle anka tittande tårt och mat ätande å paket öppning såklart. Sedan så åkte vi hem och öppnade resten av julklapparna och tittade lite på tv, så nu är man ensam och ska strax se på Dreg me to hell någon slags skräck film får se om jag klarar av att titta på hela hehe ^^

lite av julklapparna! presentkort för 2.500 kr






over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar