tisdag 20 december 2011

Skolan

Nu sitter jag i skolan kom 40 min för sent haha kom mitt in på naturkunskapen!
Missade nånting som jag fick kolla igen nu och ett pappar med 1000 fråger super (y) Blir att göras under jullovet. Ska ha lunch om en kvart riktigt gött faktiskt sen ska jag bara gå på genomgången så får jag sluta sedan yea!
Ska möta Josefin Hedin inne i staden sedan och köpa nån julklapp till kusin Sanna för att hon köpte till mej så måste hitta nått fint så tar Joss till hjälp. Senare så kör någon ut mej till stallet så får jag se om jag orkar med ridlektionen som är kvart över 8 ikväll. Saknar å rida ponnyn nu han har varit halt i 2 fucking veckor och vi får ingen hjälp av vetrinären :/ Och så är han ute på annons jag hoppas verkligen någon vill köpa honom för jag orkar inte med det längre med att bara få sluta upp med ridningen och bara betala för massa saker och det är inte ens värt det längre ååh blir tokig. Nej vilket deppigt inlägg det blev.
Nu ska jag stänga av datorn hörs senare bebees <3




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar