måndag 5 december 2011

Måndag

Hej,
Sov ut idag. Sov till kl 1 gick upp och åt 2 knäckebröd till frukost och ett glas vatten diet nu!!!
Sedan så gjorde jag mej ordning och så kom mamma och hämtade mej och körde mej till skolan pga ett möte där som började kl 15.00. Sedan så tog jag bussen in till stan och jag kände ett obehag på en gång och det var inte alls kul. Men som tur är så har jag så många vänner som stöttar mej. Så gick upp på Wayens och åt mat och pratade med lite folk och då kändes det mycket bättre. Runt halv 7 så kom Robin Kilberg och hämtade mej så snackade vi om det som hade hänt och han körde mej ut till hammarö gymnasiets elev hem där jag träffade lite folk som jag inte har sett på länge det var super kul. Sedan så körde Dalmasen och han tjej hem mej och nu sitter jag här och ska ladda ner någon bra film!
Ha en fortsatt trevlig kväll.





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar