fredag 30 december 2011

Fredag

Jag trodde helt seriöst att vi hade något men jag hade visst fel! Det enda du gör är att skrika och gnälla på mej. Du fattar inte att jag tycker om dej, men enligt dej så kan jag ju inte göra det. Du får ha dina åsikter och tankar och jag acepterar det men du acepterar inte vad jag tycker och tänker och vad jag vill å känner. För jag gör ju bara fel enligt dej. Du kunde inte ens svara om tid vi hade var bra eller dålig, jag tycker att det borde man ju iaf veta eller har jag fel? Du sitter hemma hos mej och är trevlig, pratar med mina föräldrar och du säger framför dom att du inte skulle vara här om du inte var intresserad! Men var det en lögn? Det du skrek i natt det var inget jag ville höra. Jag kan inte hindra tårarna längre. Tack din jävla idiot.



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar