lördag 17 december 2011

Fick träffa den bästa!

Trodde denna lördag skulle bli så tråkig men det blev bara bättre och bättre!
Valter kom och hämtade mej hemma så följde jag med och tvättade hans bil på statiol på nobel plan.
Sedan så släppte han mej i stan så mötte jag Linn och Sofie så mötte vi Naxen lämna pengar och åkte lite med honom sedan gick vi av på mc i stan igen och bara hade tråkigt åt mat och sedan började mitt letande efter fest/chafför fick tag på min kusin Sanna som ställde upp åkte ett varv sedan åkte vi hem till henne så provade jag hennes bal klänning men den passa inte riktigt så bra :(
Sedan så åkte vi till Skattkär och träffade lite folk och sedan vidare till Väse så fick jag träffa Mr.söt det kan ju inte bli bättre! Im in love (aa) Så kvällen blev räddad ändå yeeea!
Så nu ska ja sova gott och drömma om min förhoppnings blivande prins.... hihihiih







over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar