måndag 12 december 2011

Måndag

livet är inte lätt, när djävulen går breve,
allt jag kan göra är att hoppas och be
önskar att nån gång, kan det väl ta slut
bilderna av slagsmål och känslor som förut
ni kollar snett, men vet inte vad jag gjort
vad jag har gått igenom. ni har bara trott
att ni kunde fatta, att ni kunde förstå
att jag var bara någon som man kunde titta ner på
det värsta är över men det kommer tillbaks,
stunder av rädsla, som sitter kvar
minnen trycker i mitt inre, vad ska jag göra?
ta mig bort härifrån så att någon kan förklara
ni kollar på mig, på ett sätt som faktiskt svider,
ni skrattar bakom ryggen, har gjort det i alla tider
ingen vågar känna mig, ni tror att jag är skum,
men jag hör väl vad ni säger, jag är FAAN inte dum


























over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar