söndag 1 januari 2012

2012

Året kan ju inte börja bättre än så här *suck.
Somnade kl 5 i morse hela mitt ansikte är svart av smink har nog fällt för många tårar i natt.
Hände även en olycka i natt vid 2 tiden en 20 årig tjej avled hon blev påkörd av bussen rip Malin :(
Jävla buss chafförer dom har fan ingen koll alls.
Pratade även med han i natt vid 1 tiden då han körde hem mej. Han är patetiskt. Han är bara arg och skriker och hånar en. Jag vill ju ha honom men jag blir ju bara sårad och jag orkar inte lägga ner tid på den stora idioten.

Åker snart ut till stallet ska sätta igång Burnit nu. Det är 3st som ska komma och prov rida när han är igång. Jag vill inte sälja honom men jag måste. Jag måste även gå vidare jag måste kämpa men det är så jävla svårt.




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar