onsdag 14 december 2011

Onsdag

Jag är kär! Jag är så glad och så lycklig, vi får se vart det leder och jag hoppas på oss <3

Försökte dygna natten till idag men ja somnade kl 05.30 i morse och tog mej sedan verkligen inte upp så jag sket i skolan. Det är även studie dag i morgon så det är skönt. 
Gjorde lite mat hemma och grejade innan jag åkte till stan. Mötte Filip och Emmie sedan kom Josefin och då gick vi till swedbank och dit kom Robin och hämta oss så åkte vi till Väse för att jag ville säga hej till Mr söt, men när vi väl var framme fick jag inte tag på honom för han hade somnat (a) så åkte tillbaka till stan efter en stund så hörde han av sej till mej och frågade vart jag var då var jag på schell och efter 5 minuter kommer han :o :D jag höll på å dööö av lycka så han körde mej till mamma på salongen å så fick jag mej en kram hihi. Sedan drog jag ner te stan och åt mat och träffa julia jussan m.m mkt trevligt! Underbart bra dag.
Ha en fortsat trevlig kväl älskade läsare.. Pusssss :*







over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar