torsdag 1 december 2011

Torsdag

Det har faktiskt varit en väldigt bra dag idag. Adam och Joel kom och hämtade mej strax efter kl 1 hemma hos mej. Sedan drog vi upp till Arvika Adam hade fått låna hans mors bil. Han skulle dit och titta på en tatuering och egentligen beställa en tid. När vi kom dit så prata vi med tattoo snubben och han hade tid med en gång! vilken tur vi hade som slapp åka upp 2 gånger. Han tatuerade en varg på sidan av magen pga att han tidigare haft ett A som fylle tatuering och det är ju inte så super snyggt. Menas han blev tatuerad så gick jag och Joel runt i Arvika och tittade lite fick faktiskt med mej julklapp därifrån till Larsa är super nöjd med den. Sedan gick vi tillbaka och då träffade jag ett gammalt ex Dennis. Det var super kul och få träffa honom + att va i Arvika för det väckte mkt tankar och känslor och jag blev även väldigt glad.
När Adam var klar så tog vi bilen tillbaka till Karlstad hade även någon annan brud med i bilen som vi skulle släppa av på vägen mot Karlstad har ingen anning om vad stället heter men det låg där ute i skogen någonstans. När vi var framme i Karlstad åkte vi till 91an pizzeria och åt mat :D mums säger jag bara för jag hade inte ätit på hela dagen inte ens frukost så var super gött med mat.
Åkte vidare till Norra Rud och hämtade upp Adams kusin David så åkte vi till Bergvik och strosade runt lite och sedan blev det att dra hem

riktigt skön dag faktiskt! ha en fortsatt trevlig kväll




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar