tisdag 1 november 2011

Tisdag

Dagen började med sov morgon sedan så gick man upp och åt frukost och gjorde sej i ordning. Mamma skulle egentligen ha åkt och jobbat men hon drog med mej till bke fast igentligen skulle jag ha tagit bussen direkt in till stan för att möta Ylva men hon fick vänta lite. Dirket när vi kom in på bke så ser jag ett par skrik rosa hölurar som dom håller på och packa upp. Skit snygga verkligen och mamma tyckte verkligen jag skulle ha ett par.


Så det slutade med att vi köpte ett par och jag är först i HELA värmland att ha ett par såna hära hölurar. Dom kallas för plattan. Plattan i Stockholm om ni vet??
Det är någon typ där som har kommit på dom här hölurarna. Skiiit snygga och gudomligt ljud i. Sedan så körde mamma ut mej till stan mötte Ylva där vid mitt i city. Började med att hon ville titta på en huvtröja som jag köpte igår på Vero Moda för 600kr skit snygg verkligen och man behöver inte ha jacka på sej för att den är ganska tjock stickad med en riktigt lurvig luva den är verkligen söt och man blev skit snygg i den ett mkt lyckat köp. Sedan så gick vi och tog en smörgås på waeyns. Sen kom Emma Eriksson för jag hade med en färg till henne så hon kunde få fixa till håret. Sedan blev det ännu mera shopping.
Runt kl halv 6 så kom Björk och hämtade mej och Ylva och vi åkte till Schell Nobel och chilla fram till kl 7 då åkte vi ut till stallet sedan vi kvart över 8 så red jag ridlektion på Burnit.. Det gick super bra faktiskt.
Övade på skänkelvikningar och han var riktigt duktig det är bra med vägledning i ridningen man kommer verkligen mkt längre då. När vi var klara så kom Larsa och hämtade oss och vi åkte hem till mej och åt pannkakor sedan kom Ylvas pappa och hämtade henne och jag tog mej en dusch och nu ligger jag i sängen för strax är det dags att na na.. Jag har haft en mkt bra dag!


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar