torsdag 3 november 2011

Torsdag

Jag känner att äntligen börjar livet gå på rätt spår. Allting rullar på och det har inte alls varit många motgångar. Det enda är att Valle gjorde slut och att skolan går upp och ner. Annars är allt bra. Burnit mår bra och är frisk allt skit snack är borta och folk är trevliga och bryr sej om mej. Det är väl för att jag också har ändrat mej och blivit en lite bättre person. Jag kan le och skratta utan att fejka det och jag är inte lika bitchi och otrevlig, jag är inte ute efter bråk osv.
Ni som har försökt att knäcka mej har verkligen inte lyckats och ni kommer tyvärr inte att göra det heller. När ni har bråkat med mej osv så har det bara gjort mej till en starkare person. Jag är glad att jag är jag och ingen annan.



Bilden är över 1år gammal och det här var gammla tider när jag alltid var glad och nu är jag påväg åt det hållet igen. Riktigt skönt !!!




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar