måndag 14 november 2011

Måndag

Hej.
Sitter just nu i skolan kom för ca 30 min sedan. Tycker inte alls det är kul längre och jag får inte direkt ut nått av det heller och det suger. Sedan när man kommer hit så är det nästan ingen som pratar med en och man känner sej verkligen inte välkommen längre. Slutar runt 2 tiden tror jag för jag ska inte gå på plustimmen då blir det att åka mot staden sedan blir det att åka och jobba hos mamma på salongen.


Det är någon ghd kurs ikväll med och det är ett märke och dom säljer även plattänger. Dom kommer visa lite och berätta om märket och så ska man få lära sej att platta håret på ett lätt sätt osv tror att det blir jätte kul det är jag och 2 tjejer från salongen mamma skulle egentligen med men jag fick ta hennes plats Tack mamma :D Vet inte vad det blir mera idag men det märks.




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar