tisdag 29 november 2011

Tisdag

Hej.
Idag har jag varit i skolan hela dagen! Och jag har full närvaro för idag och det kändes så himla skönt att få det och det ger en verkligen en kick till att fortsätta gå till skolan. Men sedan så ska man gå från psykologen då börjar 2st att bråka med mej och hota mej och en av dom går tyvärr i min klass. Så nu kan jag inte gå dit nått mera så på fredag eftermiddag ska jag åka och skriva ut mej vilket suger skit hårt! För jag var verkligen taggad på att ordna upp det hära så jag får mitt studie bidrag osv, men det sket sej.
Mamma kom och hämtade mej så åkte vi hem och prata lite och jag vet att det kommer lösa sej inom kort.

Mamma körde iväg mej till stallet vid kl 18.30 så gjorde jag iordning Burnit inför hopplektionen som skulle börja 20.15 borstade och pysslade om honom väldigt mycket innan vi skulle börja.
Det gick faktiskt super bra idag utom första hindret där blev det ett stop för att jag tog mantag och slutade driva. Gjorde sedan om det och då gick det mycket bättre. Vi fick även till en liten bana jag och Burnit som Ancha gav oss och jag är super nöjd med dagens träning och mycket nöjd över min ponny. Har även tagit till mej saker av dagens lektion som jag kan ha nytta av nästa hoppträning (y)



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar