torsdag 10 november 2011

Torsdag

Hejj.
Mamma väckte mej kl 8 innan hon började jobbet. Gick upp och duschade och gjorde mej i ordning. Sedan så skulle jag dra upp rullgardninen för att gå upp till bussen då blåser det förbi 2st polisbilar och stället sej i hörnet vid mej. Paniken bara kom för jag har sån snut nojja men tog mod efter ca 15 min att gå ut. Men dom stog kvar det var väl något som hade hänt längre ner på gatan skulle jag tro.
Sedan så kommer jag upp mot bussen så kommer det en till polis i fullfart som åker ner mot oss. Jag har ingen aning om vad som har hänt men det ska jag ta reda på. När jag kom in till stan så kom Filip Kym och Emmie ut och dom följde mej till psykologen så jag slapp gå själv. Kändes mycket tryggare att ha dom med sej än att gå själv. Kom dit och vi började prata och så. Sedan fick jag lära mej en andnings grej som är bra för dom som har panik ångest och ångest. Man blev helt yr i huvudet och man blev jätte lugn. Sedan så skulle jag gå därifrån själv till skolan det gick ganska bra men skyndade mej som bara attan för det kändes som om jag blev förföljd men tog mej dit iaf och det kändes super bra.

Slutade skolan vid 3 och åkte in till stan och åt lunch med Julia Kindberg åt cecarsallad på House of Melkers i duvanhuset inne i stan super gott var det. Sedan tittade vi runt lite och vid 20 över 5 så tog vi bussen till Bergvik där jag skulle möta Billy och ta en fika med honom. Så Julias mamma kom och hämtade henne så åkte dom till stallet och jag gick till salongen. Mötte Billy strax efter kl 5 och fikade och pratade med honom, det var jätte trevligt verkligen riktig vän han <3 Sedan så ringde Emil Edbom till honom och ville träffas och jag fick bli med och vi hade jätte trevligt fram till kl 8 då gick jag hem och tog mej en go dusch och gjorde ansiktsmask och bara tog hand om mej själv. Nu ligger jag i sängen och snart sova. Både bra och dålig dag, som sagt alla dagar kan inte vara bra!





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar