torsdag 17 november 2011

Torsdag kväll.

Hellu.
Idag har jag varit sista gången hos psykologen. Det känns super bra men jag kommer även gå dit nån gång sådär och prata för hon är så himla snäll och man lär sej så mycket av att gå till en psykolog.
Pratade ut om exakt allting vi gått igen och allt jag har berättat. Men det finns mycket kvar som jag bär på men det är absolut helt klart en förbättring och jag mår mycket bättre.

Sedan när jag var klar där så kom Robin och hämtade mej vi åkte ett varv och pratade sedan åkte jag in till stan och åt mat med Elise och Sabine två underbara tjejer i klassen. Gjorde inte så mycket mer än att sitta och prata och bara hade det trevligt resten av kvällen. Tog bussen hem och la mej här i sängen och satte på datorn som jag inte har haft framme på ett tag.
Nu blir det att ta sej en dusch och sedan sova. Ha en trevlig kväll mina läsare puss






over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar