tisdag 15 november 2011

Tisdag

Är så sjukt trött på allt och alla i den här jävla staden. Har till och med tappat orken till att gå upp på morgon för jag förstår inte vad jag ska upp och göra?
Varför ska man gå upp till ännu en dag med bara skit så jag anser att det är bättre att ligga kvar. Mamma bara klagar på mej för att jag inte går i skolan eller gör någonting men jag orkar inte längre tyvärr.

Blir att gå till Arbetsförmedligen i efter middag och söka jobb så mamma blir nöjd. Får jag mej ett jobb som jag gillar och trivs med så kommer jag sluta skolan direkt. För jag är så trött på skolan dom bara ljuger och ena och det andra hela tiden. Dom ringde hem igår och sa att jag inte hade varit i skolan på hela dagen fast jag kom dit halv 11 :s så tycker det är jävligt dålig stil av dom att hålla på som dom gör. Men Men vi får väll la se hur det blir skriver så fort jag vet.



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar