tisdag 15 november 2011

Tisdag kväll

Hejj.
Nu mår jag faktiskt lite bättre. Har varit i stallet och på stan och umgåts med underbart folk och då känns det mycket bättre.
Först var jag på stan med Adam Andersson Fanny Hedin Josefin Hedin och Mongo Malin. Adam fick sitta med 1 kompis medans vi brudar sprang i affärer.
Det finns ju inget bättre än att tröst shoppa enligt mej. Hittade en mössa med en boll på ett halsband 2par legging och ett linne. Är mycket nöjd över vad jag har köpt. Sedan så kom Robin Kilberg och Veber och hämtade mej och Josefin så vi åkte till stallet och det var teori idag så jag skippa den och red i 30 minuter ist så han fick röra på sej han har blivit lite rund om magen men lilla ponny men det gör absolut ingenting eftersom jag knappt tävlar på honom.








over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar