onsdag 2 november 2011

Onsdag

Halojj
Idag åkte mamma till Stockholm :( Bara jag och Larsa hemma tills fredag.
Vaknade runt 11 gick upp och verkligen njöt över att få vara själv hemma. Gör precis vad man vill och spela vilken musik man vill och hur högt man vill.
Sedan gjorde jag mej ordning och gick bort till Hampus och Nattis och så drog jag med dom in till stan och träffa lite folk. Mötte även Joel där och drog med honom till Bergvik och så åt jag och Josefin på Max riktigt gott. 
Sedan gick vi runt och spana lite men hittade inget intressant mer än ett par gratis vantar. Riktigt snygga var dom vita stickade med fleec innuti. Sedan så åkte jag Joel och Josefin tillbaka till stan för att möta någon Kim men han hörde inte av sej så jag och Josefin åkte tillbaka till Bergvik gick in på Salongen och hämtade hårfärg en 7n och sålde lite. Sedan gick vi hem och åkte till stallet. När vi kom dit så tog vi ut min vilda arab ut till paddocken och lät han springa fritt i början så fatta han inte att han var lös så han bara stog stilla. Men sedan fick han spel haha så roligt att se han busa omkring. Gjorde sedan i ordning allt och Larsa kom och hämtade oss och körde Josefin till bussen och vi åkte hem. Färgade håret och nu ligger jag här och bara tar det lugnt.



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar