söndag 20 november 2011

Söndag

Hej.
Dagen började med att gå upp kl 08.00 för att åka ut till stallet å va med på klubbhoppning. Det var väldigt stressigt för mig eftersom jag inte hade någon hjälp. Jag skulle hinna gå/bygga banan ta in min ponny göra honom iordning och rida fram på mindre än 1 timme. Men jag hann allt med.
Sedan var det då dags att rida fram. Körded skritt trav och galopp en stund sedan började jag hoppa fram. Han vägrade första gången på recket men det gick super bra efter det. Jag startade som nummer 2 så hann checka banan en gång till innan det var min tur.

Fick start signal och det var bara jag och Burnit inne på banan. Red mot hinder nummer 1 och det kändes super hela banan klarade vi felfritt!!! Och rosett fick vi med oss hem. Skulle sedan försöka mig på att skritta ut och jag trodde jag skulle få kämpa med det man han skritta på så snällt och det gick super bra är riktigt nöjd över min ponny. Har tyvärr inga bilder men det kommer nog upp på krks hemsida å isf kommer dom laddas upp här på bloggen.

Ha en trevlig kväll :))



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar