söndag 6 november 2011

Söndag

Vaknade kl 12 av att Robin ringer och väcker mej och det var tur det för jag skulle till elit hotellet i stan kl 1 till modell lab och bli sminkad och ta kort.
Där mötte jag Elise Karlsson och Ronja Carlsson och lite senare kom Lisa och hennes kompis Emelie och först så blev vi sminkade det blev verkligen as najszz.
Sedan så fick vi vänta ett bra tag innan det var dags för fotografering. Kan bara säga att det var SÅÅÅÅ kul, och vi hade skit roligt tillsammans. Det var bara jag Elise och Ronja som blev fotade. Tog med massa olika bakrunder och färger blev riktigt bra kort. Sedan efter 1.40 min fotografering så fick vi titta på alla bilder åh gud va vi skratta haha en del bilder var så konstiga men det var kul och titta på.

Sedan så kom Larsa och hämade mej Hanna och Josefin och vi åkte ut till BÄSTA ponnyn och myste. Först åt vi mat och sedan gjorde vi i ordning Burnit.
Hanna red honom idag i ridhuset i ca 1.30 min. Plockade även fram 2 hinder ett räcke och en oxer Hanna hoppade 1.10 på Burnit idag hon var verkligen så duktig och det är så himla skönt att få se Hanna glad. När hon hade ridit klart så duschade vi honom och gjorde allting sedan fick gosen gå in och äta mat och mysa. Dagen har varit skit bra och jag kan inte sluta le.....


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar