lördag 26 november 2011

Mässa Stockholm 2011

Hej,
Har precis kommit hem efter en hel dag i Kilstad som ligger i Stockholm. Det har varit en styling mässa där som heter Attitude. Det var riktigt  trevligt faktiskt och fick även med mej en hel del saker hem och så fick vi även träffa några kändisar, som tex Foki, Laila Bagge. Fick med mej ett super snyggt arband från Lailias serie med smycken och det var 30% rea med så det blev bara 210kr så det var mycket värt.


Detta snygga!

 Sedan så träffade vi ju Foki. Hon var så söt i verkligenheten och underbar stil, så himla fin

Foki! Inte så bra bildkvalite.

Sedan hade jag och Jussan en liten stund för oss själva i rampljuset.



Bussen hem gick redan kvart över 5 så det var skönt att inte komma iväg så sent. Somnade nästan direkt när jag satte mej på bussen och sov ända tills vi skulle stanna i arbåga för att äta mat. Stannade där i ca 45 minuter och sedan bar det av hem mot Karlstad. Det har varit en super lyckad dag med klassen och dom ifrån klassen som inte var med missade något kan jag lova jag ångrar inte 1sekund att jag åkte med.
Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sedan dra på eb film är mycket trött men i morgon så blir det sov morgon !! Yeeaaa, Ha en fortsatt trevlig kväll pusss



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar