måndag 31 oktober 2011

Måndag kväll

Hej.
Har varit en riktigt skön dag idag faktiskt. Vaknade och åkte in till stan för att seddan traska vidare till min psykolog i Viken. Sedan traskade jag tillbaka till staden och mötte lite folk för att vänta in Emma Eriksson för vi skulle ta en vända på stan för lite shopping nu när pengarna äntligen har kommit in på kontot.
Sedan när jag mötte Emma så fick jag vänta in Joel för att fixa Cue Club biljett och kommer även in i Vippen med honom, FETT NICE, jag är ju jag liksom klart jag kommer in där :p Sedan så tog jag och Joel en sväng men vi hann inte så långt för jag såg en som jag trodde var han och det var han också. Mr hemlig! Riktigt söt kille så snackade en sväng med honom och sedan drog vi oss tillbaka till mitt i city. Lite senare så ville Emma åka till Bergvik och hämta ut sina biljetter så vi gjorde det och titta runt lite på något som jag kan ha på mig på fredag. Hittade massa snygga saker så sedan när Emma och Joel hade åkt drog jag med mamam så hon fick betala åt mej och jag kan säga att jag är riktigt nöjd. Ni får hålla koll bilder kommer upp på fredag. Runt halv 8 kom Robin och hämtade mej på Bergvik så åkte vi och köpte busskort och lite så sedan tog jag bussen hem.
Mkt bra dag :)


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar