måndag 30 maj 2011

Måndag/Tisdag

Go kväll
Vaknade runt 12 idag. Gick upp och gjorde mej i ordning och hämta Fanny i stan för att åka till stallet. Burnit halt idag igen vet inte vad det kan va så i morgon ska vi ringa och boka en tid för att få göra en hält utredning. 
Annars var det skönt att bara få pyssla om ponny bus. Älskar han så otroligt mycket. Efter stallet så åkte vi till stan å åt mat på subway satt och pratade med Martin Andersson det var trevligt. Sedan så kom Jonas in :)
Så gick runt och tittade lite i mitt i city. Fick med mej en döskalle ring och en skit snygg huv tröja från bikbok den kostade 400kr svin dyrt men det var lätt värt det :D Sedan så gick vi bort te mc och jag å ida bestämde oss för att ta en moped tur med Anders och Kim så vi åkte till Max och åt mat riktigt gött.
Sedan drog vi raggen i stan å sedan te Skåre. Sen skulle Anders å Kim dra hem så jag ringde till Jonas och kolla om han va hemma å det va han så vi åkte ut till Vålberg en sväng. Körde på ganska bra ut låg i 70-80 hela vägen så tog ca 25-30 minuter ut. När vi kommer dit så möts vi av en väldigt glad Daniel så prata lite med honom innan Jonas å Mickan kom ut. Sedan så åkte vi hem och jag körde hem Ida till sej å jag åkte hem å duscha och åt kvälls mat.
Nu ligger jag och Wiskhy å halv sover i sängen riktigt mysigt.


gammal bild på mej och wiskhy
 over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar