söndag 29 maj 2011

Man mår som man förtjänar ;)

Hellu.
Hade en riktigt trevlig dag igår :) Var först i stallet med Fanny och greja med Burnit och sådär. Sedan åkte jag hem och gjorde mej irdning för det skulle va fest för mej hos Joel. När jag kom dit så åt vi hamburgare och lyssna på musik och så. Efter en stund började allt folk att rulla in. Mkt trevligt (yy)
Fick massa fina presenter så gulligt så. Vid halv 7 så kom äntligen Jonas som jag hade väntat på hela dagen han hade med sej nån kompis som hette Rasmus. Så då började vi dricka och festa låss. Det var helt okej faktiskt bra musik och trevligt folk ^^ Tack till alla som var där <3

Jag fick..
En bebis tandborste och tandkräm
Arband
Smink
Sminkbortagning
Örhängen
Rosa naglack

Emma och jag <3


Jonas <3

over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar