tisdag 17 maj 2011

Kvällen.

Gokväll allihoppa.
Jag kan ju börja med att jag blev singel idag. Dennis gjorde slut med mej utan någon anledning men men. Om det är det han vill och mår bättre av det så är det upp till honom. Sen så är han allmänt PUSSY mot mej hela tiden ändå jag fattar ingenting jag. :s

Annars har det var en okej dag. Inte bra och inte dålig. Vaknade och gjorde mej iordning och drog te Ask på Hammarö va där och glodde på barnprogram ett tag. Sedan kom Matte och hämta upp mej och vi tog bussen te stan och mötte upp en uppspeedad Emma. Så vi gick å åt mat på samma ställe som vanligt. Då var Fanny, Joss, Prusk, Ask, Matte och Rikard med. Emma fick damp när Prusk berätta vilken kille han egentligen va så hon stack men kom te baka. :p Då skulle tydligen alla dra te Joel i spöregnet. Så jag och emma bestämde oss för att gå på bio. Vi såg på Let Me In. Om ni har sett Låt den rätte komma in så är det samma film fast Let Me In är på engelska :)
Den var helt okej faktiskt men ganska dryg eftersom det var exakt som den svenska. Sedan tog vi en glass och jag drog hem.. :) Vart helt okej idag ändå.

Let Me In (y)


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar