onsdag 25 maj 2011

Länge sen

Dålig uppdatering i know!

Har inte haft någon tid, lust och ork till att blogga. Har varit ganska mycket på senaste tiden.
Har även träffat en ny kille vid namn Jonas Sandin. Så har varit ute mycket med honom och hans kompisar. Har även tillbringat mycket tid hos Joel på Herrhagen i hans lägenhet med folk :) Sen har jag vart i stallet mycket. Min ponny Burnit är tyvärr fortfarande halt och det är snart tävling i Grums så det är inte så jätte kul :/ Så det har varit fullt upp. Sen planeras det fest till helgen på lördag. För jag fyller år den 1 Juni och då är jag i Göteborg med klassen så jag blir firad på lördagen med alla kompisar. Ska bli super kul för jag vet ingenting och jag är jätte nyfiken som vanligt :D 

over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar