onsdag 8 juni 2011

Vers 1:
Jag kommer nog aldrig kunna sluta älska dig, Trots alla gånger som du har bett mig att ändra mig.
Du förstod mig alltid.. älskade mig för den jag var, Nu sitter jag i min ensamhet fäller tårar för dig varje dag.
Jag gör allting för en andra chans.. jag vill ha dig tillbaks, Du fick mig jämt så glad.. allting med dig var underbart.
3 fantastiska veckor.. var dina känslor äkta?, Trodde min enorma kärlek för dig skulle räcka.
Vissa stunder lät du mig sitta ensam o vänta i timmar, men när du väl kom ville ja aldrig släppa dina fingrar.
Alla promenader genom staden.. alla tecken på vår kärlek, Älskade dina glittrande ögon.. hoppas ja får se dom mer.
Har aldrig menat att vara tjatig.. alltid menat väl, Livet rasar sakta i bitar nu när du inte längre är här.
Du hatar att se mig gråta.. låt mig inte göra de nu, Du gjorde mig jämt så glad.. vår tid hur fan kan den vara slut?.
 
 
ReFF:
Jag kommer alltid.. (kommer alltid)
komma ihåg alla våra minnen.
det är du o jag.
 
 
 
Vers 2:
Var alltid rädd för att förlora dig.. de blev för mkt du tog de som tjat, Ångrar allt dåligt ja gjort.. mer och mer efter varje dag.
Nu är det tomt på luft.. kom tillbaks och gör mig hel, Du vet allting jag gått igenom.. jag orkar inte mer.
Jag ville inte såra någon och jag kommer aldrig att hata dig, Det enda jag kan göra är att kämpa för att få tillbaka dig.
Alla gånger jag stuckit ifrån dig.. snälla förlåt mig, Alla gånger som jag slått dig.. fan förlåt mig..
Misstagen gör mig ledsen.. lovar ja kommer ändra mig, Vill bara lägga mig o sova så att ja kan drömma om dig.
Älskade att se hur du var mot din lilla syster.. en sak jag inte glömmer, Alla våra minnen.. snälla säg att jag ligger o drömmer.
Låt mig vakna upp.. låt mig få hålla om dig igen, Kommer nog inte kunna hantera att bara ha dig som vän.
Gör du som mej? Sitter och tänker på det du vill eller är tiden förbi?, Ja älskar dig ge mig en andra chans.. du är de bästa i mitt liv
 
Text: Issa Karlsson - Jonas Sandin.
 


Trodde aldrig du skulle lämna mej. Du var mitt allt min älskling. Jag älskar dej Jonas Sandin :'(




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar