söndag 8 maj 2011

Ingen rubrik.

Jag vet inte hur ja ska förklara.
Jag vet inte vad som är fel.
Jag vet inte varför jag drömmer denna underliga dröm varje natt.
Jag mår inte bra av all denna oro.
----------------------------------------------------------------
Älskling har varit här under helgen. Det har faktiskt varit en bra helg. <3
Fredagen tillbringade jag med Emma älskling på stan vi åt mat och bara myste runt. Rasmus, Victor och Emil var också med en stund. Sedan så kom Naxen och hämtade oss och vi hämtade Dennis i Arvika.

Lördagen så tog vi det lugnt fram till halv 6 sedan åkte vi till stallet och jag red barbacka ute en stund. Mammas bror var med ut. Sedan drog vi hem jag gjorde mej ordning och sedan så drog vi in te stan och mötte Emma.
William ringde och han va på fest hos Joel så vi drog dit, men det var värsta b-festen.

idag har vi bara tage det lugnt fram till älskling skulle åka hem. Sedan så hjälpte jag Larsa att städa hemma och Ylva kom förbi och prata en sväng med Trevligt att få besök :) Sedan drog vi till stallet. Jag red ett dressyr pass i paddocken sedan skritta jag och travade av ute. Åkte hem och duscha och åt mat. Nu ligger man här under täcket och myser..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar