torsdag 19 maj 2011

19 maj

Go kväll.
Har haft en ganska bra idag. Vaknade och grejade hemma lite. Plåckade ur diskmaskinen å plocka i den, gick ut med hunden och så plockade jag tvätt.
Sedan gjorde jag mig iordning å åkte mot stan och mötte folk. Trevligt Trevligt^^ Senare mötte jag matte koffen alex och johan :) Gick och drack kaffe en sväng sedan åt jag happy meal på mc gott gott. Sen kom Jonas och hans syster in så satt å snacka med dom ett bra tag inne på mc och från ingenstans så kom Ylva Fanny och Josefin å vi åt glass :D
Sedan så fick jag fnatt och ville verkligen gå på bio. Så jag fick med mej Ylva och Jonas vi såg, Hur måna lingon finns det i världen. Haha fett go film,
Handlade om utveckligstörda den e verkligen värd att ses (yy)
Sedan va jag med Matte en stund efter bion å så tog han bussen runt med mej.


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar