tisdag 3 maj 2011

3 maj och vädret är skit :o

Hellu.
I morse när jag vaknade och skulle åka till skolan så var det snö ute :o Och det är 3dje maj, helt sjuk. Var i skolan på 1 lektion sen fick jag G i engelska så nu behöver jag inte gå dit något mer :D fett soft så har heltidspraktik fram till sommarlovet. Efter skolan så skulle jag egentligen åkt upp till Arvika men Dennis skulle träna fotboll så drog in till stan där jag mötte Emma gumman.
När dom står ute vid Mitt i City ingången så bus visslar hon på 2 snygga killar och den ena vänder sej om när han har gått in och jag exploderar för det var ju min största idol Jonas Brodin 93 spelar i Färjestad. Jag tog mej ett varv där inne bara för att få se honom fett coolt. Sen så drog jag med mej Emma upp så tog vi en kaffe där alla hockey spelare satt för dom hade hockey möte där.
Efter vi hade suttit där i nästan 2 timmar och snackat om allt mellan himel och jord så gick vi och bowla på score, Emma vann över mej :( buhuhu.. Men jag kommer allt komma igen (y) Sedan så kom Jacob fram och ville prata med mej.
Fattade inte riktigt varför men han var rädd för att nån skulle slå han och grejer men jag tänker inte hjälpa han efter det han har gjort så pallade inte bry mej speciellt mkt. Sedan tog jag bussen hem för att ta en promenad med vovven.
Gick till skutberget fram och tillbaka i det ''härliga vädret''  :D
Så har min dag sett ut..
Jonas Brodin Nr 25

over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar