söndag 29 maj 2011

Kvällen

Go kväll
Har haft en mindre bra dag idag.
Vaknade runt 2 eller nått och bara sega mej fram till 4 då gick jag upp till Bergvik och mötte Fanny och Josefin för att köpa en morsdag present (y)
Det blev 2 berlocker från Tomas Sabo dom kostar multon :o så tog mina sista pengar och köpte dom till mamma. Känner mej riktigt snäll faktiskt.
Sedan så kom Krille och hämta oss och så åkte vi till stallet jag red en stund barbacka sen bad jag Fanny att rida lite och då kollade jag riktigt noga så var han halt igen. Blir så trött på det för vi hittar inget fel någonstans på honom.
Han är inte svullen eller varm någonstans. Så är han inte bra i veckan så ska vi göra in honom till ATG och göra en hält utredning och det känns mindre kul.
Men han är halt ungefär varannan dag så det är lite mysko :/ Så när vi var klara så åkte vi till Vålberg och träffa Jonas typ 20 minuter sen ville Krille dra. Så åkte till Bergvik och åt mat på max det var gott. Sedan så drog jag hem och så mötte Hampus mej och blev med hem och vi tränade Shuffel det är en dans. Det var riktigt kul och jag lärde mej väldigt fort vi höll på i 2 timmar xD
Och det är riktigt bra konditions träning. Så nu blir det att äga på det med.
Nu blir det att ta sej en dusch innan man ska sova. Så ni får ha en fortsatt trevlig kväll

over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar