torsdag 29 mars 2012

Torsdag

Hej gott folk.
Varit på kör skolan idag igen, jag skulle ut och bromsa på landsväg. Angelica Hednar gumman var med som mitt moraliska stöd men det hjälp inte så jätte mycket. Jag kom dit och vi kom till rak sträckan jag skulle bromsa på och jag gasade på och kom upp i 70km/h jag vågade inte tvärnita pga att jag krockat på en sådan väg tidigare. Min körskole lärare Robin och jag bytte plats och han gjorde en tvärnit, jag var ganska rädd då men det gick bra. Sedan bytte vi plats igen och jag kom upp i 70km/h och han slog i dörren när jag skulle tvärnita och jag gjorde det! Jag blev chokad och väldigt rädd så jag började skaka som fan och sedan började jag gråta jätte mycket. Men han tyckte att jag var super duktig och MODIG som vågade att göra det så nu är jag redo och klar för att göra halkbanan så den är inbokad till den 4/4 nästa onsdag.
Sedan när vi kom tillbaka så köpte jag 4 test till så att jag skulle klara a och b fasen hemma på datorn.
När jag och Angelica var klara på körskolan så gick vi in till stan så vi skulle få i oss lite mat kände att jag verkligen behövde det pga att jag var så skakis och yr. Sedan så ringde Ylva och erbjöd mej hjälp medf teorin så vi drog oss mot Bergvik mötte upp Ylva och gick hem. Gjorde A fasen och klarde den blev då så taggad så jag gjorde B också första gången så klarade jag det inte men andra gången så klarade jag det :)
Riktigt gött faktiskt känner att jag har körkortet på g nu :) Härligt Härligt... Nu ska jag ta mej en dusch och sedan sova puss godingar :*




over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar