fredag 6 april 2012

Fredag

Fredag kväll och jag sitter inne faktiskt för en gångs skull ;) Vilar och taggar upp mej för morgondagens resa till Jönköping, jag ska nämligen till Elmia en bil mässa i Jönköping det ska bli riktigt roligt faktiskt. Det är jag Pontus Julia Felix och Adam som åker och mammsen är så snäll och lånar ut bilen till oss över dagen så vi kommer väl hem på natten någon gång.
Så idag har jag bara tagit det lugnt gick upp till Bergvik en sväng mötte Malin så hjälpte hon mej å panta sedan så lockade jag hennes hår det blev skit nice faktiskt riktigt stolt över att det blev så bra. Jag brukar inte vara så bra på det men idag var det verkligen min dag!
Har inte hänt så mycket annat blir snart att krypa ner under täcket soch sova mys pys alldeles ensam ^^
Ha en trevlig fredag kväll alla party prissar där ute :*



over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar