måndag 26 mars 2012

Natt blogg

Hej, nyss gått över tolv slaget så det är tisdag nu men hela måndagen har varit bra iaf :)

Vaknade vid halv 12 och var jätte sleten så jag kröp ner och la mej och sov igen, sedan fick jag en väldigt fart upp vid kl 2 för jag skulle vara på körskolan kl 4 på teori kurs så det var bara att skynda sej. Å jag stressade som bara f*n men ändå han jag inte med buss f*n som bara stängde dörrarna framför näsan på mej så mamma fick komma till Ikea och hämta mej och köra till Tingwalla trafikskola. Satt där från kl 16 - 18 det var riktigt dryg om jag ska vara ärlig men jag känner att det e lika bra och få detta gjort så snabbt som möjligt så köpte även med 4 prov hem som jag ska göra a b c och f faser och sedan repetion som man måste göra innan man får göra det ''riktiga'' provet på trafikvärket innan öppkörningen, jag tror det kommer gå bra iaf eftersom jag gjort moppe körkortet :)
Nej nu ska ja krypa ner och se reprisen på familjen annorlunda innan man ska sova. Natti puss puss!





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar