lördag 24 mars 2012

Lördag

Hej
Dagen har varit helt underbar! I morse så tog jag och Larsa bilen upp till Arvika, jag övningskörde dit idag och det gick skit bra! Är mkt nöjd med körningen. Vårat mål va 1 mil utanför Arvika och där väntade min saknade och älskade ponny bus Burnit :') Var och hälsade på honom idag och jag fick även rida, det var så härligt och jag har saknat honom så. Han fick morötter och äpple av mej och många kramar och många pussar. Han har det så bra där han är och han kan verkligen inte få det bättre. Han står i en jätte stor skogshaga massa grönt och massa träd och buskar. Dom är även en beck i hagen där det kommer färskt vatten hela tiden så dom dricker ur den, så gulligt. När ja kom in i hagen så var det som att han ville visa mej runt och han visa verkligen att han har det bra! Skönt att se tycker jag.
När vi red så gick det också jätte bra han trampa på överallt inga ryck fick han och han gick även super fint i form, gos ponnyn det Kommer upp lite bilder här på honom också!
Som ni ser på bilderna så har han det verkligen super bra! <3

















over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar