söndag 4 mars 2012

Söndag

Hej,
Idag är det Söndag och det har inte varit någon vilodag för min del. Gick upp kl 9 gjorde mej ordning så kom Rebecca och hämtade mej hemma och körde ner mej till jobbet. När jag kom upp så var jag själv men det kom folk eftersom så först åt vi frukost och satt och prata osv, riktigt trevligt faktsikt att få lära känna lite andra människor. Började sitta och ringa vid ca kvart över 11 det tog inte så lång tid innan jag sålde min första order för dagen och tiden rullade på riktigt bra faktiskt. Vid 1 hade vi lung i 45 minuter, gick ner till Subway med en kille från jobbet och så kom Oppe också så åt vi lite och satt och prata där sedan var det bara att gå upp och börja jobba igen. Sålde även en till order då. Och sedan fick man ju höra ett och annat från personerna man pratar med fattar inte hur en del kan vara så äckligt otrevliga men men :) Man vänjer sej. Sedan hade vi fika rast på 15 min och sedan jobb igen och även då fick jag en order såld. Så sammanlagt sålde jag 3 st idag det är faktiskt riktigt bra och jag är verkligen stolt över mig själv :)

Larsa var så snäll och kom och hämta mej vid halv 6 när jag hade slutat så åkte vi hem och åt mat efter det blev det en promenad med Hampus och hans kompis riktigt trevligt faktiskt, nej snart ska jag ta mej en dusch och lägga mej och sova är riktigt trött faktiskt. I morgon blir det att gå upp tidigt igen för att träna och jobba!
Puss på er !





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar