tisdag 13 mars 2012

Omogna killar!

Ärligt talat så förstår jag mej inte på killar längre :s Asså seriöst dom beter sej som svin å sen om man säger ifrån så ljuger man man är otrevlig man är almänt knepig då enligt killen asså seriöst.
Dom tänker också med kuken! Det enda dom är ute efter är ett ligg eller att man ska hålla på med dom så dom har nått att skryrta om, fick till å med höra häromdagen av killen ja höll på med för ett tag sedan hade sagt att ååh jag håller på med Issa typ rå stolt. Men herrägud säger jag bara killar asså skärp till er förfan.
Till och med killar som är under 95 är mognare än dom som är 93or och öppåt..
Jag kan säga att jag är jävligt stolt och framför allt jävligt glad för att jag är singel orka ha någon jävla gap halsen som är på en hela tiden och ska bestämma! Säger bara en sak fuck you boys  :D





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar