tisdag 27 mars 2012

Körtkorts frågor -.-

Dennaa teorin alltså den går mej verkligen på närvärna. gjorde provet 2 gånger själv först och och då fick jag bara 42 jävla fucking rätt. Då känner man sej jävligt dålig :/ Sedan fick jag hjälp av John över telefon och han hjälpte mej så gott han kunde men ändå fick jag bara 45 jävla rätt. Trodde jag skulle klara teorin bus enkelt men det var fan så mycket svårare än vad jag trodde. Tror att öppkörningen är lättare än teoriprovet blir så besviken på mej själv eftersom jag klarade moppe provet utan att ens plugga :( buhu blir så ledsen seriöst!
Måste se till att klara 9 jävla prov innan den 1 juni och hur fan ska jag hinna med det hade dom tänkt, sjuka jävlar seriöst blir så aaaaaaaah galen på det här. Kommer säkert lägga ner skiten pga detta jävla teori provet.
Men men jag får se till att få riktigt bra med hjälp så jag klarar der här nu! För jag måste ha körkoret.
Ska dit på Torsdag igen så jag får komma ännu fler tester det kommer gå åt en massa jävla pengar det här känner jag men om jag ska ha detta jävla körkortet så får det fan mej kosta pengar å!






over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar