torsdag 22 mars 2012

Närmare!

Hej godingar :)
Ännu en dag närmare det efterlängtade körkortet, idag var jag på körskolan igen och hade körlektion. Det gick väldigt bra måste jag säga jag backade runt hörn och körde i rondeller :) Josefin var även med tror hon börjar bli lite sugen på att ta lektioner nu. Det är fan det roligaste jag har gjort i hela mitt liv.
Nu ska ja bara köra 2 gånger till sedan ska vi ut på någon landsväg och där det är grusigt och öva tvärnitar innan ja ska få köra halkbanan jag är jätte närvös för det :o Tänk om man voltar och skadar sej illa fy :/
Nej så kan man inte tänka händer det nått så gör det de helt enkelt, men jag tror det kommer gå super bra och jag är rå taggad till att fixa detta efterlängtade körkortet nu. Nej nu ska jag sova och ladda för morgon dagen puss på er mina sötisar :* <3






over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar