måndag 27 februari 2012

Jobb!

Hej!
Idag är det Måndag och det är en ny start på veckan och jag tror denna veckan kommer bli super bra för att jag har nämligen fått ett jobb :D Whiiii, jag ska jobba som telefonförsäljare på ett företag som heter JRM ab och jag säljer tele 2 mobiltbredband hemtelefoni och 4g nät bla. Jag är mycket nöjd med mej själv som har beslutat att börja med detta jobb.
Satt på en liten utbildning från kl halv 5 till ca kl 6 och lyssnade på en av dom som ägdew företaget det var mycket att ta in på samma gång men jag tror jag lär mej det väldigt snabbt.
Det var super bra folk där också tror jag kommer att få många nya vänner där och det är ett + i kanten tycker jag eftersom jag gillar att träffa och prata med nya människor.
Har inte så mycket mer att skriva ikväll men berättar mera i morgon efter jobb dagen. Ha en trevlig kväll!





over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar