tisdag 18 oktober 2011

Tisdag

Dagen började med skola fram till kl 12.50 sedan bar det av till psykologen med min mentor och även skolan rektor Sofia Gustafsson. Satt där och pratade i 1 timme ca. Det var skönt att få ha henne med sej och att jag fick hennes förtroende och även att jag kan lita på henne det kändes super skönt.
Sedan vid 14.10 så kom mamma och hämtade upp mej hos psykologen så körde hon hem mej. Pratade med en viss person i telefon och verkligen brast ut i tårar så det fick sluta med att jag sa upp kontakten på honom. Och det ska jag även göra med flera personer. Vill inte ha falska människor runt omkring mej. Sedan så åkte jag ner till stan med halv 4 bussen skulle egentligen ha tage en tur med Elise och titta lite men hon skulle åka hem så Sofie och Catrine blev med ist. Satte oss på Melkers Cafe och tog en kaffe och bara satte och prata. Riktigt goa tjejer. Sedan så tog vi bussen ut till Bergvik där vi mötte Dennis och Robin i från Arvika gick en sväng med dom för Dennis skulle köpa sej i tv. Men dom var rätt dåliga på och lägga in den i bilen så det fick vi brudar sköta. Sedan bar det av hemåt nu ligger man här och göttar sej snart blir det att sova. Ingen skola för mej i morron jippiii :D

over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar