måndag 24 oktober 2011

Ny vecka ( måndag

Så här mysigt var det när jag vaknade i morse.



Kallt! Men ändå mysigt. Tog en bild och sedan gick jag in och la mej igen under det varma täcket. Sov till halv 12 då gick jag upp och åt frukost och gjorde mej ordning sedan kom Pontus Pkn och mötte mej så gick vi en sväng på bergvik sedan åt jag sallad och bjöd Pontus på fika. Efter en stund så kom Marcus och vi satt och snackade lite. Tog bussen till staden sen för att jag skulle till psykologen mötte Ylva och hennes kompis Lisa där så dom följde mej till Viken. Var klar där kl 5 då mötte jag Fanny och Joss så gick vi och åt mat på kebab house sedan så glodde vi lite i affärer mycket trevligt. Sedan så skulle jag gå och möta Björk så blev det världens diskution mellan mej och en brud. Störde mej rätt mycket där ett tag men lugnade ner mej ganska snabbt och vi snackade och löste det. Så körde Björk hem mej sedan så gick jag hem å glodde på tv och lite så :)
Nu äre natten och i morgon är det skola.


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar