torsdag 20 oktober 2011

Torsdag

Idag så åkte klassen till Plusgymnasiet i Örebro jag skulle egentligen ha följt med men jag hade varken ork eller vilja till det så jag var hemma och pluggade fram till kl 10 över 1. Då tog jag bussen in till staden och mötte Emma Eriksson för som vanligt så åkte vi till Sats Färjestad för att köra ett hårt pass. Har redan börjat jobba på och få en fin kropp till sommaren 2012.


Sprang och gick mest på löpband idag men även lite på dom tunga maskinerna. Här är Emma på bild när hon går :)


Sedan gjorde vi oss i ordning och åkte in till staden igen. Var inte länge kvar där alls för jag tog bussen ut själv till Bergvik till mamma och åt mat med henne och bara satt och prata dom grejade mkt på salongen så det var rätt rörigt. Efter en stund kom Josefin Hedin ut. Och vi gick och köpte krafft till Burnit för hans mat var slut men nu har han ny igen. Sedan så kom Björk och Sofie och körde ut oss till Krk så vi fick lämna maten där. Sedan pussade jag lite på Burnit så åkte vi tillbaka in till stan och vi träffad Marcus och Catrine satt och prata lite. Åkte till Gruvlyckan och prata med Pekka en sväng med, det var typ 1 år sedan jag såg honom så det var trevligt och få säga hej till honom med.
Sen blev det hem och ta en underbart go och varm dusch sedan ta på sej pjyamas och krypa ner i sängen. Mysssss :)

over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar