onsdag 19 oktober 2011

Hel dag

Hejj.
Idag började dagen med att åka till gymmet och pumpa lite med Emma Eriksson.
Det var mycket kul och vi skrattade hela tiden. Sedan så gjorde vi oss i ordning och det kändes verkligen som om man va världens fjortis som stog där inne och sminka sig och platta håret, men kul var det :)









Sedan gjorde vi oss ju som sagt i ording och då såg man iaf lite bättre ut än innan. Därför kommer det inte upp någon bild på mej när jag tränar :)



Efter vi var klara så åkte vi in till stan och åt lunch på melkers åt nacho talrik det var inte så jätte gått med det gick ner ändå och då var Josefin Hedin med och vi satt och hade ''girl talk''  Sedan så gick jag och Josefin runt lite tills mamma kom kl 5 och körde oss ut till stallet :) Jag red dressyr på min underbara ponny Burnit och det verkligen super bra. Så det blev allt en lyckad dag.





Sedan så kom Björk och Robin ut till stallet så åkte vi in mot stan stog där och prata lite ett tag, sedan åkte Björk till sin träning och jag och Robin körde hem Josefin till Skåre sedan drog jag hem å åt mat och tog mej en dusch :)
Mkt bra dag.


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar