söndag 26 juni 2011

Söndag

Halloj.
Idag åkte moster Ulla hem. Det blev lite tomt för att det var alltid så pratit när hon var här.Gick upp kvart i 12 å sa hejdå till henne å så. Tog mej lite frukost och gjorde mej iordning och gick upp till Bergvik och mötte Adam en kompis från stan och skolan ;) Han syster klippte sej hos mamma.
Mamma var på salongen när jag kom upp så hon klippte mej med.
Det blev faktiskt bra men jädrigt kört. Det är väldigt uppklippt och så har jag precis till axeln typ :o haha tyckte jag såg ut som en pöjk först men det blev faktiskt bra.
Sedan tog jag ett varv på Bergvik innan jag drog mej mot stan. Tog ett varv sj i mitt i city det var faktiskt gött att bara få gå runt och glo lite själv. 
Sedan mötte jag Alex Nico Anja och Hanna så var med dom sen kom det massa mer fölk som vi va med ^^ haha fett kul.
Tog bussen med Marcus och Pontus runt 9 till Bergvik så vi satt där ett tag å bara prata. Sen blev det en go promenad hem å ta sej en dusch å sedan hoppa i sänga. Nu blir det att dra täcke över huve å sova..


over and out Issa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar